DAWID ZIELIŃSKI

-„Dawid Zieliński – Kolarstwo Szosowe: Kolarstwo trenuje od 11 lat. Jeszcze kilka lat temu ścigałem się w Elicie. Jestem absolwentem Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Świdnicy w kolarstwie. Byłem zawodnikiem Kadry Polski Juniorów. Jako reprezentant kraju startowałem również w Wyścigu Szlakiem Grodów Piastowskich w kategorii Elita. Startowałem w wyścigach w Hiszpanii, Szwajcarii, Włochy, Niemcy, Słowacja, Czechy.

Moje najważniejsze sukcesy to:

  • Brązowy medal Mistrzostw Polski w jeździe parami na czas
  • Mistrzostwo Dolnego Śląska Start Wspólny
  • Vice Mistrzostwo Dolnego Śląska Start Wspólny
  • Vice Mistrzostwo Dolnego Śląska w jeździe na czas
  • 3 Miejsce w Pucharze Polski Jazda na Czas
  • 4 Miejsce w Pucharze Polski Start Wspólny
  • 1 Miejsce 3 etap Puchar Bałtyku
  • 1 Miejsce 20. rund um das muldental im Grimme Hohnstad w Niemczech”